![]() |
Şirketlerin Lyoness ile anlaşma yapmasının nedenleri |
Söylediklerimizi örneklendirerek teyit edelim. Mahallenizde A ve B marketleri var. Siz hep A marketinden alışveriş yapıyorsunuz. B marketi Lyoness ile anlaşma yaptı. Siz indirim kazandığınız ve Lyoness'in diğer avantajlarına sahip olduğunuz B marketini tercih edeceğiniz için B marketi yeni müşteriler kazanacaktır. Siz bu avantajları ve indirimleri sürekli kazanmak isteyeceğiniz için firmalar devamlı bir müşteri kitlesine sahip olacaklar. Eğer A marketi Lyoness ile anlaşsaydı mevcut müşterilerini elinde bulundurmuş olacaktı. Lyoness firmalardan tahsil ettiği indirimleri bizimle paylaştığı için Lyoness iş ekibi kaliteli bir müşteri kitlesi oluşturuyor. Firmalar da bu kitleye ulaşmak istiyor.
Bunların hepsi firmaların reklam yapmasının nedenleridir. Firmalar Lyoness ile anlaşarak bunlara sahip olduğu için reklam giderlerini sıfırlıyorlar veya ciddi oranlarda azaltıyorlar.